środa, 9 lipca 2014

Powiew wakacji - wypad nad jezioro.

Ostatni weekend był dla mnie szczególny. Cóż nie będę się rozpisywać, było po prostu genialnie, poczułam w końcu powiew wakacji. W skrócie wyjaśnię co robiłam. Byłam w Jurkowie, niewielkiej miejscowości gdzie odbył się Turniej MMA. Pierwszy raz przypartywałam się tego typu rywalizacji z bliska i jestem pod wielkim wrażeniem. Sama niejednokrotnie myślałam o zapisaniu się na treningi, ale jak na razie schodzą one na dalszy plan.
Jeżeli chodzi o samo miejsce, w których odbyły się zawody, jest niesamowite nie tylko jako miejsce wypoczynku, ale także do sesji zdjęciowej. Myślę, że jeszcze tam wrócę w te wakacje.
Niestety zbyt wielu zdjęć nie posiadam, ale z pewnością nie są to moje ostatnie zawody i następnym razem zrobię o wiele więcej.





   Life is so beautifull ♥
Nikki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz